Esileht> Klienditeenuse haldur

Klienditeenuse haldur

NEVERHACK Estonia seirekeskus otsib oma meeskonda koordinaatorit, kes vastutab seirekeskuse (SOC) tehnilise müügi ja klientide heaolu eest.

Klienditeenuse haldur

Peamised töökohustused:

  • Kliendi vajaduste kaardistamine
  • Seirekeskuse klientide teenusele liitmise koordineerimine, sh. töötubade kooskõlastamine ja läbiviimine, logiallikate liidestamise koordineerimine, kliendi abistamine.
  • Kliendisuhtlus ja heaolu tagamine teenuse operatsiooni etapil, sh probleemide lahendamine, kliendi teavitamine, aruandlus jms.
  • Erinevate seirekeskuse projektide koordineerimine projektijuhina
  • Seirekeskusega seotud eelmüügi tegevused, sh tehniline presentatsioon, demo läbiviimine, Proof-of-Value, tehnilised küsimused.

Nõudmised kandidaadile:

  • BA või töökogemus infoturbe, infotehnoloogia või muus seotud valdkonnas;
  • teadmised küberturbe põhimõtetest;
  • IT projekti juhtimise oskus;
  • väga hea eesti ja inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
  • hea ajaplaneerimise ja probleemide lahendamise oskus.

Kasuks tuleb:

  • Kogemus turvanõrkuste haldusega (Vulnerability management)
  • Kogemus ohu teadmusega (Threat Intelligance)

Mida me pakume

  • Koostööle suunatud, kliendikeskne töökeskkond
  • Kõrge mõjuga projektid ja professionaalse arengu võimalused
  • 5 lisapuhkepäeva pärast esimest tööaastat
  • Spordi- või tervisekindlustuse kompensatsioon (€100 kvartalis)
  • 100% kompensatsioon esimeseks haiguspäevaks
  • Tasuta parkimine Tallinna kontoris
  • Meeskonnaüritused (suvepäevad, jõulupidu jne.)
  • Kodust töötamise võimalus
  • Tasustatud koolituskulud vastavalt eelnevalt kokku lepitud eelarvele
  • Üks tasustatud õppepäev kuus uute teadmiste omandamiseks, kooskõlastatult juhendajaga
  • Pere toetus erilise tähtsusega sündmuste puhul
  • Töösoovituse boonus €500

 

Oled valmis liituma liituma Põhja-Euroopa parima küberturbe tiimiga?

Saada oma avaldus aadressile [email protected]. Kõigi kandidaatide konfidentsiaalsus on tagatud.