Milline näeb välja õngitsuskiri?

CYBERS 5. juuni 2023

Milline näeb välja õngitsuskiri?

 

Järjekordses KüberCasti episoodid arutlevad saatejuhid Ronnie Jaanhold ja Siim Pajusaar koos saatekülalisega Kaspar Jüristo (Offensive Security team lead – CYBERS) järjekordselt teemat – e-mail. Aastal 2020 on e-maili aadress 4 Miljardil inimesel ehk umbes 50% maailma kodanikest omab e-maili aadressi. Keskmiselt on igal ühel 1,75 e-maili aadressi. E-mail on digitaalse ühiskonna üks nurgakividest ja vankumatu vundamendi osa.

 

Räägime seekord õngitsuskirjadest ja sellest kuidas õngitsuskirja koostada. Seda kuidas pahad koostavad õngitsuskirju ja natukene ka sellest kuidas ettevõttes läbi viia õngitsuskirja testi. Ettevalmistus mõlemaks on üsna sarnane.

 

80% rünnakutest algavad õngitsuskirjadest.

 

Igal õngitsuskirjal on üks eesmärk.

 

Saada sinult reaktsioon

 

See pisikene asi

 

Ainult üks

 

Palun

 

Kliki

 

Siia

Viimased postitused

4. juuni 2024

Küberturvalisus tootmisettevõttes – väljakutsed ja õppetunnid Hanza Grupi näitel

Kiirelt areneval digiajastul seisab tootmissektor silmitsi üha suurema hulga küberjulgeoleku ohtudega. Rahvusvaheliste ning keerukate operatsioonidega ettevõtted peavad need ohud juba eos maandama, et kaitsta kriitilist infrastruktuuri. Loe blogist ja kuula saadet, kuidas Hanza Grupp sellele kõigele lähenenud on.

Loe edasi
3. juuni 2024

Märgiline sündmus küberturbes: CYBERS on ametlikult osa NEVERHACK grupist

CYBERS ühines Euroopa juhtiva küberjulgeoleku kontserniga NEVERHACK SAS, et tugevdada turupositsiooni, laiendada haaret ja pakkuda klientidele lisaväärtust.

Loe edasi
21. märts 2024

Teenusedisain ja küberturvalisus käsikäes: Tänapäeva digitaalsete lahenduste alustalad

Tänapäeva kiiresti arenevas digimaailmas on ettevõtete edu võti pakkuda mitte ainult innovaatilisi, vaid ka turvalisi teenuseid. KüberCASTi viimases osas jagas Andres Kostiv, teenusedisaini ja kasutajakogemuse ekspert, olulisi teadmisi ja näpunäiteid, kuidas integreerida küberturvalisus teenusedisaini, et luua kliendikeskseid ja turvalisi digilahendusi.

Loe edasi