Andmed ja infosüsteemid on kaasaegse organisatsiooni kriitiline vara. Pahatahtlikud või juhuslikud tegevused teabe hävitamiseks, muutmiseks, blokeerimiseks, kopeerimiseks või levitamiseks võivad põhjustada nii teile kui ka teie partneritele, klientidele ja teistele teid usaldanud organisatsioonidele tõsist materiaalset- või mainekahju.
Meie meeskond on koolitatud kriisiolukordadeks ja toetab teid nii intsidendi kiire lahendamisega kui ka hädaolukorra plaani koostamise ja intsidentidele reageerimise protsesside välja töötamisega.
Tänapäeva maailmas ei piisa väitest, et olete turvaline. Potentsiaalsed kliendid ja äripartnerid tahavad sellele väitele tõestust.
Üldtunnustatud rahvusvahelise standardi ISO 27001 nõuetele vastava infoturbe juhtimissüsteemi juurutamine on suurepärane viis näidata oma klientidele ja teistele sidusrühmadele, et võtate infoturvet tõsiselt ja mõistate riske, millega teie organisatsioon kokku puutub. ISO standard on usaldusraamistik, mis annab kindluse nii organisatsioonis sees kui teistele osapooltele, et andmete konfidentsiaalsus, terviklikkus ja kättesaadavus on tagatud.
Standard ei ole tööstusharu spetsiifiline ja on kohaldatav mis tahes suurusega organisatsioonile.
Standard kirjeldab ära riskide hindamisel põhineva juhtimissüsteemi, kuid iga organisatsioon saab iseseisvalt määrata riskide hindamise metoodika ja talle vastuvõetava riskitaseme. Teile jääb võimalus määrata prioriteetsed valdkonnad ning kulutada ressursse eelkõige neile protsessidele ja tehnilistele lahendustele, mis reaalselt vähendavad teie äririske.
ISO 27001 on ISO 27000 ülemaailmselt tunnustatud standardite perekonna kõige olulisem standard, mis annab juhiseid ja loogilise raamistiku organisatsiooni infoturvalisuse tagamiseks. See on infoturbe “de facto standard”, mida peetakse parimaks viisiks tõestada peanistele sidusrühmadele, et teil on tugev küberturvalisuse programm.
ISMS ehk Information Security Management System on organisatsiooni infoturbe halduse süsteem, mis koosneb poliitikatest, protseduuridest, juhistest ning nendega seotud ressurssidest ja tegevustest, mida organisatsioon kollektiivselt haldab, püüdes kaitsta oma infovarasid.
ISMS on suunatud ärieesmärkide saavutamisele ning kujutab endast süstemaatilist lähenemist infoturbe rajamisele, käigushoiule, seirele, hooldamisele ja täiustamisele. See põhineb riski kaalutlemisel ja selle aktsepteerimise tasemele, mis tagavad riskide toimiva käsitluse ja halduse.
Riskianalüüs on ISO 27001 rakendamise vundament. Selle eesmärk on tuvastada infovaradega seotud ohud ning järjestada iga riski prioriteetsus, millele vastavalt tehakse plaan nende maandamiseks.
Organisatsioon, kes soovib saavutada või säilitada ISO 27001 sertifikaati, peab läbi viima perioodilisi siseauditeid vastavalt ISO 27001 standardi punktile 9.2. Kui ettevõttel on olemas siseaudiitor või audiitorite meeskond, võivad siseauditi läbi viia ka nemad, muul juhul teostab seda usaldusväärne kolmas osapool vähemalt kord aastas. Selle eesmärk on aidata juhtkonnal kontrollida, kas tegevused ja tehnoloogiad vastavad nii organisatsiooni enda kui ka standardi nõuetele.
Sertifitseerimisasutus viib läbi ISO 27001 sertifitseerimisauditi, mis määrab, kas organisatsiooni infoturbe haldussüsteem vastab ISO 27001 standardi nõutele. Kui tulemused on rahuldavad, sertifitseeritakse teid ISMS standardile vastavaks. ISO 27001 sertifitseerimisaudit hõlmab kogu ISMS-i ja toimub kolmeaastase ISO 27001 sertifitseerimistsükli esimesel aastal.
ISO 27001 järelvalveauditi viib läbi sertifitseerimisasutus teisel ja kolmandal aastal kolmeaastasest ISO 27001 sertifitseerimistsüklist.